lördag 7 februari 2015

Takdroppet är här!

Vilka fina dagar vi har nu när solen och även ljuset börjar återvända. 
Det känns i luften att det börjar bli lite vårvinter och djur och natur vaknar lite långsamt.
Fåglarna börjar kvittra och det känns hoppfullt.
 Jag lyckades fånga takdroppet på bild.
 Kan ni se det?



Skogen är fin nu med snön och solen.



Den här utsikten är det ju inte några fel på heller, eller hur?



Det får nog bli en skotertur idag och kanske en långpromenad.


 Trevlig helg på er!

Kram / Ann

6 kommentarer:

  1. Tack för titten ! (du missade precis mitt senaste inlägg, hihi)....så fina vinterbilder. och vi bor ju inte såå långt ifrån varandra ;))...hittade du till mej genom en annan blogg ? brukar ju vara så ;).....här hos oss tinar det för fullt idag...solen skiner och snön blåser bort...känns lite fel faktiskt.
    Ha det gott!
    Bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Visst hittade jag dig på en annan blogg! Jag surfar runt lite och det finns ju mycket fint att se och läsa. Det är kul med nya följare och att få ny inspiration från andra. Tack för kommentaren!
      Kram, Ann

      Radera
  2. Idag tror jag vi haft alla väder, bäst tyckte jag om solstunderna! Det låter härligt med en tur på skoter där på fälten. Vilken frihetskänsla!
    Önskar dig också en trevlig helg!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har haft en underbar förmiddag ute i solen idag med. Åkt skidor och fikat mot husväggen. Hur skönt som helst!
      Kram, Ann

      Radera
  3. Vilken fin och mysig blogg! Hit kommer jag fler gånger. Hälsar Mariahttp://enkanslaavlantlif.blogg.se/?tmp=917147

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för berömmet! Kul att du hittade hit och tyckte om bloggen. Välkommen fler gånger! /Ann

      Radera